onsdag 21 september 2011

Slutspurt hos Altheas Mix!


Nu är det
SLUTSPURT på rean hos Altheas Mix!
Upptill 70% i butiken!
Rabatten redan dragen så priset som står gäller!
Så långt lagret räcker, (jag packar i turordning!) och endast varor i lager.
Välkommen med din order!
NU ÄR DET VERKLIGEN FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER!
Jag gör mitt bästa för att packa och svara snabbt!
Och samtidigt hålla butiken uppdaterad!
MISSA INTE "BLOGGCANDYN" PÅ BLOGGEN!


Passa på och köp snören nu! På detta kort, av enbart cardstock, har jag använt detta 



3 kommentarer:

Anonym sa...

This is my first visit to your blog and I have been here hours and hours looking at all your beautiful cards. I even have some of the stamps you have used - your cards are so artistic and beautiful - amazing! Thank you for sharing them.

annordin sa...

GALET VILKA FINA KORT BIGGAN!
Och detta kort, fy vad jag tycker om det!

Cath Wilson sa...

You have such an amazing eye for design - stunning work. I love your blog x