fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Ja så var vi framme vid årets sista dag! Det blir lugnt och stilla eftersom vinterkräksjukan är på besök....
En utmaning idag på Splitcoaststampers var att använda nyårslöften som inspiration! Jag brukar numera inte avlägga några eftersom de alltid är svåra att hålla men jag gör ett försök! Vi har ju möjlighet till en "Friskvårdstimme" varje vecka på jobbet så varför inte börja utnyttja den under 2011...en promenad skulle säkert göra mig gott! :)) Stämplar från Alota Rubberstamps!

Ha en trevlig kväll och jag önskar alla som tittar in här 
ett riktigt Gott Nytt År!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Önskar dig ett bra 2011. Gott Nytt År. Kramar Katarina

Maria sa...

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

KraM

Anonym sa...

Önskar dig oxå ETT GOTT NYTT ÅR
kram Agneta