lördag 25 april 2009

Vilka underbara dagar!


Äntligen känns det som att våren är på väg! Underbar dag! Snön finns fortfarande kvar men det har varit möjligt att dricka sitt morgonkaffe på altanen! Nya vårstämplar från Alota och jag gillar "grenarna", det ger djup i kortet!


Har förstört min QK Revolution idag...tog till lite våld och då sprack ett kugghjul....det kanske går att få tag i reservdelar annars får jag väl investera i en ny! Den är ju en av mina favoritverktyg!


Tack för besöket!

6 kommentarer:

petraso sa...

Revolutionen förstörare....då är man väl militär eller president men du är väl en snäll samhällskunskaps fröken...dock en stark ....hiiii...

Hm vet inte det men kontakta QK.... men troligen får du väl köpa en ny.... underbart kort så passande från dig i Norr Skulle vilja ha fler Alota... hm får nog kolla over there....

Lena sa...

Aj då, tråkigt med din revolution...
Fantastiskt härligt kort!!
Kram Lena

C.HARNESK sa...

Du ditt PROFFS :)
Vilket fint kort, gillar absolut den 3 d känslan man får här :)
// Kram C

HelenaN sa...

Håller tummarna för att du får tag i reservdelen till veckan. Härligt kort! *kram* HelenaN

C.HARNESK sa...

Samla på du för det gör mig så glad :)))))))
// Mvh Carola

ANNAANNA sa...

Tjusiga grejer!

Vad kul du gjort med videkisarna, det blev ju jättesnyggt.