tisdag 24 mars 2009

Äntligen en TANT i stämpelvärlden!




Jag är så förtjust i Mormor/Farmor (måste lägga till farmor eftersom jag inte kan bli något annat :))! Är det något det är brist på i stämpelvärlden så är det äldre damer! De underbara kvinnorna som tagit hand om och tar hand om oss alla. Tror också att de uppskattar ett vackert kort mer än någon annan!
Mer kort med denna stämpel kan du hitta på Stämpelgårdens blogg! Texten på det gröna kortet är från Ingers textark!

Tack för besöket!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar tant:)
Det undre kortet fanns inte där, bara en ram?
KraM

Annica H sa...

Du har varit produktiv som vanligt ser jag! :) Lika snygga kort som vanligt! Var får du allt ifrån?
Du har en award att hämta i min blogg!
//Annica H

Mita sa...

Tanter är coola! Gillade även Rödluvan. Kram

C.HARNESK sa...

Tanter är absolut det coolaste om dom är coola vill säga :)
Väldigt fint utfört både vad gäller färgskala och komp.
Gillas mycket. Härlig humor.

"droppen" har jag höjt kontrast, beskurit den och höjt ljuset bakifrån :) Så lite redigerad är den :) 1000- tack för dina fina kommentarer Biggan på mina foton.
UPPSKATTS STORT !
Ha en bra dag i vårsolen !
// kram Carola

Anonym sa...

så nu finns det 2 tanter Biggan och denna stämpel;)

petraso