lördag 2 april 2011

VÅR - Utmaning med fina priser!!

Då var det dags för min första utmaning här på bloggen!
Efter en lång och snörik vinter är utmaningen att skapa något, kort, LO eller något altrat, under temat   VÅR
- vi behöver ju lite sol och värme nu, eller hur? Det viktiga är att ditt alster utstrålar vår, i färger eller tema. Lägg ut ett foto på ditt alster på din blogg eller annan plats och länka den i en kommentar eller i Inlinkz här nedan! Om du inte har något ställa att lägga ut ditt alster på kan du maila mig ett foto så fixar jag det!
 birgited@gmail.com
AltheasMix sponsrar och står för 3 hemliga priser som kommer att lottas ut bland de som deltar! Hoppas du vill delta och få chansen att vinna ett fint pris! Utmaningen pågår fram till den 3:e april då vinnarna dras!
Här mitt "clean-and-simple" vårkort med vårstämplar från AltheasMix!
Vitsippor
Springtime 




Här nedan (klicka på grodan och följ instruktionen) kan du lägga till ditt bidrag! Tack till alla som deltar!





4 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej!
Jag tänkte vara med i din utmaning men har ett litet bekymmer, just nu har jag själv utmaningar som pågår och som jag vill ska ligga övert i bloggen. Så min fråga är... går det bra om jag lägger mitt bidrag i min sidebar? eller vill du att jag mailar det till dig?
Ha en trevlig helg.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Tack för din förklaring så snällt av dig! :)
Nu vet jag ju hur jag ska göra så det försöker jag med få se om jag lyckas. hi hi ;)
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Jippie! Jag lyckades med att få inlägget under dom andra, hurra! :D
Det är tack vare dig och din förklaring, tack så mycket nu vet jag hur jag ska göra i framtiden! :)
Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

Marita Johansson sa...

Jag hoppas att jag har gjort allt rätt nu