söndag 19 september 2010

Mysiga dagar med barnbarnen och svärdottern!

Har tillbringat helgen med barnbarnen och svärdottern L! Vi har pysslat och jag har blivit bjuden på sagolikt god mat! Jag har väl inte producerat så mycket men några kort blev det i alla fall :)
En spännande valvaka väntar...om man orkar hålla sig vaken!?

Köpte den här förpackningnen med CB vinterembossing dies från AltheasMix, som jag använt på kortet. De små granarna som jag använt ofta kommer från Alota Rubberstamps.


Trevlig söndagskväll!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket snyggt kort! Det är inte lätt att hinna skapa så mycket själv, när man har fullt upp med att serva tre pysslare ;)
Kram
Lena

GunBritt sa...

Vilket vackert julkort, det är nog det vackraste julkort jag har sätt.

Katarina sa...

Jag är stum. Så enastående vacker!

Sindra sa...

Wow! Vilket snyggt kort! Otroligt fint! :)

Kari sa...

Vakkert, rett og slett!

Klem, Kari

Anonym sa...

awesome Birgit! I HAVE to try this! Your work is so inspiring!
Pam Going Postal

Heather T sa...

Wow, this is beautiful and inspiring. I feel a CASE coming on.

NuttesPyssel sa...

Hej. Vilket jättefint julkort!

Ingrid - Inola sa...

Sagolikt vackert!

Jessica sa...

Något så fantastiskt vackert! Ojojoj.. Har du färgat med distresser, eller hur har du gjort?

Eva Gidlund sa...

Jag gick in och tittade igår och ser nu när jag skrollar bland alla korten, det här vintermotivet tilltalar mest. Såå fint!

Anna Maria Niia sa...

Det här är bland det finaste jag sett!
Kan inte sluta kolla in alla detaljer.

Du har verkligen lyckats återskapa en magisk vintermorgon.

Eva sa...

Wow, det var verkligen ett vackert julkort. Har precis hittat din blogg och här kommer jag nog fortsätta titta in, du gör jättefina kort!

Millasew sa...

Vilket fint kort! Rofyllt....