tisdag 22 juli 2008

Tisdagsfundering




Jag är intensiv som person och när jag blir engagerad och intresserad av något så ger jag mig in i det till 100%. Det kan ju vara en egenskap som är positiv många gånger men det finns en baksida också! Har en hel att göra innan skolan börjar men det blir lätt att jag smiter iväg upp till mitt pysselrum istället ...;) Man borde nog ta en "vit" vecka snart...dvs. helt utan Internet och pyssel!


Här kommer några kort!

Tack för besöket och tack alla som orkar kommentera!

6 kommentarer:

Gunilla sa...

Som vanligt såå fina kort och det mittersta, äppelkortet, wow vilket läckert o stilrent kort.

Förstår att du kanske behöver en vit vecka som du skriver men vi kommer sakna dina kort. Hur 17 ska jag klara en hel vecka utan att få se dina läckra kort? ;)

Anonym sa...

Vad du är flitig - nya kort nästan varje dag! hÄnglar-kortet är verkligen fint och annorlunda med bakgrunden och jag gillar renheten i äppelkortet.

Petraso sa...

underbara kort!!!
Gillar dina bakgrunder som ALLTID, MOrsan!!!!!

jag ska ta en vit vecka!
och ta en röd vecka:) och bara softa.......

hejsan svejsan du gamla indian....

Anonym sa...

Jag är så glad för dina dagliga uppdateringar med nya kort, kikar in här varenda dag för att få inspiration.
Det är alltid så roligt att kika in här!
Kortet med hänglastämplarna var verkligen en annorlunda och kul idé, precis som alla andra idéer som du har.
Anita

Jennie/Deleelsia sa...

Fantastiska kort precs som vanligt.
Du är ju så himla duktiga och tycker om at du kan göra så varirat...själv känns dte ju som man ju gör samma hela tiden.
Väntar på en regning dag (ja eller egentlien inte för sol är trevligt) så jag kan sitta inne å pyssla.

Lena sa...

jag tror att en vit dag är tillräckligt stor utmaning för dig...;)